[ LUGOS ] sun monitor

Robert Hrovat robi na sta.si
Tor Okt 8 17:34:20 CEST 1996

*********** REPLY PARTITION ***********

On 8.10.97, at 15:46, Tomaz Ocepek wrote:

>ojla!

>hja vse lepo in prav.. samo a si ze mogoce videl kak sunov monitor od
>blizu? ce ja potem sigurno ves da nima cisto standardnih prikljuckov...
>in tud graf. kartice niso iste kot pri navadnih pcjih

Se strinjam, prikljucek za SUN monitor je dvakrat sirsi, ima 10 pinov in 3 posebne konektorje za RGB.

Nekako takole:

Vsaj v Sunovi dokumentaciji nisem nasel, da bi obstajal kaksen adapter, da bi tak monitor prikljucil tudi na navaden PC.

Medtem ko o Sunovih graficnih karticah ne bi razpravljal, saj po vecini med 4 nacini prikaza na zaslonu uporabljajo popolnoma druge frekvence kot navaden PC.

R.

Dodatne informacije o seznamu Starilist