Lyx

Milan Milan
Sre Dec 18 13:42:54 CET 1996

Metod Kozelj wrote:

> Jaz sem si nabavil Motif knjiznice (MetroLink) in si instaliral
> StarOffice 3.1 beta 2, ampak ko hocem pognat kateri program iz
> zbirke, dobim samo 'segmentation fault'. Verjetno si bom moral
> vse linux na novo instalirat, ker imam ze celo zmedo s knjiznicami
> raznih verzij.

Jaz pa sem instaliral eno od verzij brez motifa, ker je nekdao odkril
pac, da ga ne potrebuje. Sicer je delala kar fajn, toda preveckrat se je
porusila :(((

Zadnje verzije nisem probal, ker nimam casa, jo pa bom, ko bo cas
dopuscal, saj imam motif 2.0.  Sam se ni tisto ta pravo. Poleg tega pa
rabis pentium, ker je na 486 tako zelooooo pocasna..

Sam skoda, ker je Stardiv na zacetku na veliko trobil, da bo za Linux
zastonj, toda sedaj je spremenil svoje mnenje in ne bo vec zastonj
:(((((

lp,
MIlan

|  http://storm.uni-mb.si/docs/personal/milan/ |