getty-ps (Was: Re: Kaj pocnem narobe?)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Dec 29 14:27:28 CET 1996

On Sun, 29 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Daj mi povej, kaj se zgodi: imas getty-ps obsesen na recimo /dev/cua2
> obenem pa pognan seyon na /dev/ttyS2. Pride klic. Ali si getty-ps
> prisvoji vso kontrolo nad modemom (in je torej IO na /dev/ttyS2
> blokiran)? Ce ni, potem je stvar precej vprasljiva.
>
> PS. Ne vem, kateri device je za dial-in in kateri za dial-out, zato
> je morda imena zgoraj treba zamenjat.

  Ja jih je treba !

  tty_ni so za input cua so za output

Odvisno kako imas nastavljen getty ! Ce zelis linijo uporabljat za input
in output socasno, moras uporabit za getty_ps tty line (v inittab) in
povedat v getty.conf ali kaj je ze v /etc direktoriju, da naj ob uporabi
zaklene se cua. (Tudi za initline definicijo je dobro uporabit cua).

Ce zadeve niso porihtane se ti kaj lahko zgodi, da si ti recimo v seyonu
pa se nisi vzpostavil zveze, pride poziv in potem zacne getty posiljati
svoje ukaze.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist