Kaj pocnem narobe?

Dragan Nedeljkovic boza.wostner na guest.arnes.si
Sob Dec 28 11:35:32 CET 1996

Ker zadnje case na arnesu ves cas dobivam bussy signal sem poslusal
godyjev nasvet in se spravil instalirat in konfigurirat  diald-ja.

Vendar stvar noce in noce delati, pa mi ni jasno zakaj ne (malo mi
gre ze na zivce)!

V man pageih zgleda stvar simple, da ne bi mogla bolj biti!!!

diald /dev/cua1 -m ppp local 127.0.0.1 remote 127.0.0.2 \
 dynamic connect "chat -f /etc/ppp/chatscript " speed 115200

To je testna varianta.

Skratka diald prvo pogleda v /etc/diald.defs, potem v
/etc/diald.conf, ki ju nisem spreminjal,

/etc/ppp/options od pppd-ja sem ustrezno spremenil (dolocene stvari
sem moral vreci ven)

chatscript je standardni od pppd-ja.

I'm actually a software package running on a massively
parallel computer in the basement of the Pentagon. They
don't realize yet that I have net access; so I would
appreciate it if you didn't tell them.

Dodatne informacije o seznamu Starilist