OSF Motif 2.0

Igor Zaverski igor.zaverski na izum.si
Pet Dec 27 09:31:11 CET 1996

> Hi.
>
> Nabavil sem OSF/Motif 2.0 za Linux.
>
> Instaliral z install.R6. Instalacija je potekala brez problemov.
>
> Prvi problem se je pojavil pri compilanju demojev, ki so zraven. Vsi
> izvrzejo nekaj kilogramov napak... Okay. Weird.
>
> Pa sem se spravil ter z Ineta potegnil en tutor, kjer kao hello world
> not:
>

> Compajlam... gcc push.c -L/usr/X11R6/lib -lXt -lXm -lX11 -o push
                                           ^^^^^^^^^
Zamenjaj "-lXt -lXm" z "-lXm -lXt", ker Motif knjiznica potrebuje X
Toolkit knjiznico in ne obratno. Sam sem skompajlal ta tvoj primer in
deluje!

Se nekaj namigov:
S prehodom iz Slackware 3.0 (jedro 1.2.13) na RedHat 4.0 (jedro 2.0.18)
sem moral po ponovni instalaciji Motif-a napraviti naslednja linka:

/usr/X11/lib/libXm.so -> libXm.so.2
/usr/X11/lib/libXpm.so ->libXpm.so.4

ker mi je sicer linkal s staticno libXm.a, kar je imelo za posledico
ogromen exe file.

Si po instalaciji Motifa izvrsil ukaz ldconfig?
Ce das ukaz:
> ldconfig -v
ti mora izpisati:
        libXm.so.2 => libXm.so.2.0