Kaj pocnem narobe? (read 1st)

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Dec 29 17:38:54 CET 1996

On Sun, 29 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
> - za ves IO uporabljas /dev/cua? namesto /dev/ttyS? V dokumentaciji
>   je explicitno zapisano, da moras uporabljat ttyS-e

  Ja tole je bilo, sem probal ze ob tvojem prvem E-mailu, ko sem videl
kako trdno zagocarjas tezo enega samega deviceja. Se mi je zdelo, da
za output potem verjetno ne uporabljas cua ampak tty in ko sem se sam
zacel uporabljati tty je zadeva stekla.
Povzetek: zadeva dela, ce uporabim za  output tudi tty deviceje. Hvala.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist