LJ

Zlatko Rek Zlatko.Rek na nsc.ijs.si
Pon Dec 16 14:24:41 CET 1996

Zdravo,

> Tako BTW me zanima koliko ljudi se ima narocen LJ?? Pa koliko casa traja,
> da dobite stevilke na dom...Moje rabijo cca. kake 3 tedne...

Jaz sem na LJ narocen od 1 stevilke. Dobival sem ga z zamikom 1 tedna
do 4 mesecev! Zadnje leto pa res zamuja okoli 3 tedne. Pred casom so pri
SSC ponujali dostavo z letalsko posto, ampak potem bi bila postnina dvakrat
vec, kot stane izvod LJ ;-)

Lep pozdrav.
		Zlatko

Dr. Zlatko Rek                      |         Phone:+386 61 177 3746
Jozef Stefan Institute              |               +386 61 177 3900
National Supercomputing Centre      |         Fax:  +386 61 219 385
Jamova 39, P.O.BOX 300              |         E-mail:zlatko.rek na nsc.ijs.si
SI-1001 Ljubljana, SLOVENIA         |         http://www2.ijs.si/~rek/