Kaj pocnem narobe (read 1st)

Dragan Nedeljkovic k4ef0089 na kiss.uni-lj.si
Ned Dec 29 17:23:58 CET 1996

Ok. Sem probal kar ste mi svetovali vendar ne dobim nobenih errorjev v
/var/log/messages, stvar pa vseeno se noce delati.

Ko prvic zalaufam diald mi v /var/log/messages vrze tole
Dec 29 13:41:01 DragonX kernel: CSLIP: code copyright 1989 Regents of the
University of California
Dec 29 13:41:01 DragonX kernel: SLIP: version
0.8.4-NET3.019-NEWTTY-MODULAR (dynamic channels, max=256).
Dec 29 13:41:01 DragonX kernel: SLIP linefill/keepalive option.

Ker se modem ne zgane, ga kill-am

Ko drugic zalaufam diald mi vrze v /var/log/messages tole
Dec 29 13:43:39 DragonX kernel: Swansea University Computer Society IPX
0.34 for NET3.035
Dec 29 13:43:39 DragonX kernel: IPX Portions Copyright (c) 1995 Caldera, Inc.
Dec 29 13:43:39 DragonX kernel: Appletalk 0.17 for Linux NET3.035
Po tem mi diald ne mece v /var/log/messages popolnoma nic vec...ni vazno
kolikokrat ga zalaufam po tem.

Mislim, da so vse opcije postimane, problem je samo v tem da modem ne
reagira, ne zavrti telefonske, to bi moral narediti chat (kolikor jaz
vem), oz. skripta od chata in mi ni jasno zakaj  tega ne naredi. Ali je
mozno, da je kaj z mojo skripto od chata narobe (ne vem, kaj bi lahko
bilo, ker mi pri pppd dela, plus ne vrze mi nobene napake ven, kljub temu
da sem dal opcijo chat -v).

Po neprespani noci cutim, da sem zelo blizu, a vendar stvar noce
delati..I hate that!

Dragan!

Dodatne informacije o seznamu Starilist