CDs

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Dec 26 19:09:21 CET 1996

On Thu, 26 Dec 1996, Samuel Gabor wrote:

> Zanima me razlika med Infomagicovim Linux dev. resource in RedHatovim
> releasom (baje imata oba po 6 CDjev).
> Pri katerem podjetju bi lahko dobil CDje se to leto (:]) po posti in po
> kaksni ceni?

Hoj!
Torej, glede razlike ne vem. Infomagicov set je 6 cdjev,
disk1 - redhat4
disk2 - slackware96, kernel sources 2.0
disk3 - debian 1.2
disk4 - sunsite pt1 - apps, games
disk5 - sunsite pt2 - gnu archive, gcc archive
disk6 - metrox, japanese extensions, demos, kernel sources 2.1

kaj je na redhatovih cdjih ne vem. Mogoce ti bo povedal kdo drug kaj vec.
Sicer pa mislim da se da infomagic trenutno dobiti le pri mantisu
(1685473), cena 3800 sit. Ce kdo ve kje se se da dobiti nov infomagic, naj
to napise sem..
Sicer pa sem v torek ko sem skocil po infomagic govoril se z ownerjem
mantisa in je rekel da bi bil tudi on za kaksno sodelovanje.. Za zacetek
sem mislil da bi mogoce naredili kaksen flyer (lepak), ki bi ga on dal
vsakemu ki kupi linux cd? On bi pa nas na listo obvescal kaj ima novega in
mogoce kasneje kakni popusti.. ? Fino bi bilo se tudi z ostalimi
resellerji linux goodijev se kaj zmeniti.. Za infobijo verjetno ne bi bil
problem, ker poznam ownerja... Fino bi bilo kaj spesniti.. Ima kdo idejo?
Osnutke bi lahko kar na listo dali. :)

Sicer pa ... srecno novo leto, se beremo! :)

       \\|//					bye, Jack
      -(@ @)-
 Jaka Mele         |  jaka.mele na arnes.si       |  ,/~\. i~~\ i   i  /~~ /~~\
 ARNES, Jamova 39  |  http://www.arnes.si      |  i___i |__/ |\  | |__  \_
 1000 Ljubljana    |  Phone: +386 61 125-1515  |  |   | |\   | \ | |      ~\
 Slovenia          |  Fax:   +386 61 125-5454  |  |   | | `\ |  \| `\__ \__/
    Member of Linux User Group Of Slovenia     http://www.zrsss.si/~lugos