Lyx

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sob Dec 21 19:15:50 CET 1996

On Sat, 21 Dec 1996, Miha Tomsic Mike wrote:

> Kako to naredis za stalno mi pa se ni uspelo... zsakic sproti izgubi te
> nastavitve... rc pa te opcije sploh nima... :-%
Pomota...TA OPCIJA JE V .RC fileku....Mogoce si imel staro verzijo...
Pa se med delom lahko tipkovnice preklapljas...

> seminar. Seminar sem potem preselil v cisti LaTeX2e, da sem lahko
> sprintal na faksu na laserca...
Ehh...Zakaj pa mislis da obstajaja DVI format..Ti ime Device Independent
pomeni kaj?? :)) Lepo naredis DVI pa to neses na laserca...Sicer pa tako
emulacija PS dela super....

						Lp, Alen

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |

Dodatne informacije o seznamu Starilist