Problemi

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Čet Dec 19 16:30:58 CET 1996

> No way, no possibilty, ne gre.

Laznivci Jerovskasti! Izzagaj ATI cipe ven iz plate!

> Najbrz bi, samo raje bi imel Matroxa (1 mb dramcka, se ne more
> primerjati z Milleniumom z 2 wramcka).

To ze. Zanima me, ce tisto na plato vgrajeno ATI cipovje sploh normalno
dela z Linuxom. Se vseeno bolje samo Mach64, kot pa kombinacija, ki ne dela!

Jaz imam doma sicer ET4000 na ISA plati in se mi "se Mach64 zdi cudo
bozje...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist