StarOffice (was: Re: Lyx)

Dragan Nedeljkovic k4ef0089 na kiss.uni-lj.si
Čet Dec 19 10:42:45 CET 1996

$200!!!?? Help! Nujno rabim sponzorja!

> Drzi. Jaz sem ga nabavil pred tremi tedni, cena je se vedno $199,
> stroskov pa nimas, ce se odlocis za 'internet delivery', se pravi, da
> stvar poftpjas. Placas seveda z eurocard kartico :-)

Zelo zanimivo. Koliko je stvar velika? Kako te tretirajo, recimo ce
se ti sesuje HD ( seveda nisi pred tem  naredil backupa:) in bi rad
stvar se enkrat downloadu.

Zanima me se to, ce ima kdo kako dobro redial scripto (za pppd), ker
zadnje case vse veckrat dobim busy signal.

LP, Dragan!

Dodatne informacije o seznamu Starilist