[ LUGOS ] Mozen vdor

outsider outsider na node.052.lc.link.si
Sob Dec 20 06:10:12 CET 1980

Hei!

Kokr vem je tkbnc BNC alias bouncer.
Uporabljas ga lahko preprosto za ircanje ali samo
za spreminjanje domene, preko katere se pojavljas v svetu.
Porte lahko izberas po zelji tko da tista stevilka porta
nic ne pove. Ce ti mankajo logi pol mislm da lohk sklepas...

                       outsider

Dodatne informacije o seznamu Starilist