installer (was: Re: Slo-distro projekt: naloge)

gandalf na owca.info gandalf na owca.info
Pon Jan 6 09:38:16 CET 2003

Quoting Matjaz Horvat <matjaz85 na yahoo.com>:
> Ce je pgi edini graficni installer, ga lahko vseeno
> prilozimo, a pac v anglescini. Mogoce pa bo
> lokalizacija mozna se preden koncamo z ostalim delom

bolj ko gledam PGI - manj mi je vsec. Zgleda mi kakor, da je narejeno bolj kot
netinstall. ( http://hackers.progeny.com/pgi/faq.html ). Prevod bi bil do neke
mere mozen a se bojim, da zadeva ne bi bila prevec smiselna. Prevod woody
installerja nam da sicer tekstovni a izredno zmogljiv instalacijski program.
Nekako dvomim v uspehe PGI saj imajo vecino dobrih stvari zamisljeno sele v
prihajajocem milestone, ki pa ne vem kdaj bo. Bom se malo po ML pobrskal.

Vkljucevanje dveh installerjev v sam sistem se bojim, da bi bilo izredno
zahtevno tako, da se je potrebno odlociti samo za enega. Sicer pa a je res tako
pomembno, da uporabnik klika next namesto da samo pritiska enter na tipkovnici?

Zelo zanimiv je tudi autoinstall paketek (
http://packages.debian.org/testing/admin/autoinstall.html )

Dodatne informacije o seznamu Lugos-tech