Distribucija

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Sob Jan 4 22:22:02 CET 2003

On Sat, Jan 04, 2003 at 07:34:15PM +0100, Jure Cuhalev wrote:

> Kar se pa maila tice bi jaz uporabniku dal mozilla-mailnews za preprost
> email client (nadomestilo za outlook express) oz. evolution kot se
> program za vodenje sestankov itd. (kot nadomestilo za outlook). KMail se
> mi zdi prevec zahteven za uporabnika, ki nima lokalno poste saj je
> njegova privzeta nastavitev, da bere posto od uporabnika. Medtem, ko
> mozilla ze takoj 'napade' uporabnika s konfiguracija mail streznikov.

Na prvi pogled veliko boljsi Kmail,
mozilla-mailnews se mi ne zdi uredu, pa se pocasen je,
poleg tega Kmail bere lahko lokalno posto,
shranjuje sporocila v Maildir, GPG, ...
Kmail je enostavnejsi, tudi za nastavljanje.

ce se odlocamo med Kmail in mozilla-mailnews v vsakem
primeru Kmail

---
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver
 Fingerprint: 621C 1C52 417D 2EFA 3D00  A4CF 9958 F779 61EC 9D5E