Se ne zavedate

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Pet Jan 3 12:03:46 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 09:33:31AM +0100, luka.muha na volja.net wrote:

> Mi smo na Slo-Tech rekli ,da bi vzel osnovo Debiana ne pa pisat
> distro iz nule.Ho?emo samo opremiti dolo?eno osnovo z programi
> in olaj?ati uporabo za?etnikom.?e nebi bili malo preleni(brez zamere)
> bi ?li na Slo-Tech forum in si vse prebrali.
> Ne pa da tu bluzite kaj potrebujemo slo distro pisan
> iz nule ?e pa mamo RH...Pojte na Slo-Tech Forum in si vse preberite.
> ?e kje nasprotujete ni treba sodelovat(Aja kdo vam je pa sploh reku
> da lahko sodelujete?).

Vsak naj prebere uradno stran. Tam vse pise o tej distribiciji.

Kar si napisal zgoraj ni res, kdo hoce da napisemo distribucijo
iz nule.

Poleg tega dobro sodelujemo, preberi si se enkrat podrobno
slo-tech forum in arhiv lugos-list in lugos-bla

Dobro bi bilo postavit uradno stran, na kaksen krajsi URL

slo-tech.lugos.si
linux.slo-tech.com

da se lazje zapomnis.

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver