Slovenska distribucija

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Pet Jan 3 11:45:51 CET 2003

On Fri, Jan 03, 2003 at 02:31:28AM +0100, j+lugos-tech na aufbix.org wrote:

> Vecina KDE programov je ZE prevedenih.
> Isto velja za OO.

A OO je ze preveden, a Mozilla tudi.

> Ce bi v Debian instalacijo spravili se slovenscino (hrvascina je ze) bi to ze
> bil velik korak naprej!

Menda se za Debian pripravlja nov instaler, za naslednjo verzijo,
mogoce bi ta nov instaler prevedli, ki bo vkljucen v naslednji
izdaji Debiana.

Sicer nimam woody CD-ja ali je uporabljen isti instaler kot v potato.

> A bo kdo naredil DEB paketa s prevedeno Mozillo ter OO ?

Menda ze obstaja deb paket za Mozillo in tudi OO, brez slovenscine,
pa se source pakete pogleda kako je narejeno.

> Glavna slabost foruma je preglednost.
> Kaj pa kaksen news server na to temo ?
> Pregledno, standardno....

Jaz sicer ne uporabljam news(usenet), niti ga ne znam,
ali je mozno prebirat sporocila, brez povezave na net,
kot maillinga lista,
ali obstaja za Linux dovolj prijazen program za news
in kateri.

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver