Slovenska distribucija

Matjaz Horvat matjaz85 na yahoo.com
Čet Jan 2 23:21:53 CET 2003

Pozdrav!

--- Gregor Ibic <gregor.ibic na intelicom.si> wrote:
> Nisem spregledal. Vse se skriva v fokusu. Mislim da
> je bolj pomembno da je
> to slovenska distribucija glede na moznost suporta.
> Torej da bo mozno organizirati resen suport.
> Slovenizacija je pa stvar
> namizij in programskih paketov, ajde se instalatorja
> za namecek.

Slovenizacija je (zal) stvar tudi samih distribucij.
Distribucije, ki bi imela vsaj 80% vseh besedilnih
sporocil poslovenjenih ni.

Nobena distribucija, ki cilja na desktop usere (suse,
mandrake, lycoris, xandros) ne vsebuje kljucnega
paketa - slovenskega OOo. Za vsako jezikovno razlicico
namrec rabi celoten program (ca. 70 MB) in teh bo
kmalu morda ze 50. Razen seveda, ce se razvijalci
OOo-ja spomnijo kake pametnejse vkljucitve jezikovnih
paketov, kot ima to kde, gnome, mozilla, gimp ...

Po drugi strani pa: Eurotehu sem predlagal, da bi
distribuciji prilagajali CD s slovenskim OOo in se
cem, ce se rabi, in pravijo, da o tem ze razmisljajo.

Zelo pomembno je, da se popolnoma prevede programe, ki
bodo vkljuceni v distribucijo. Zato bo stranski
produkt distribucije tudi prevod marsikaterega
programa (vsi, ki bodo v distribuciji in se niso
prevedeni). Napredoval naj bi prevsem KDE, ki bo
izhodisce.

Glede supporta se povsem strinjam, da bo potreben. A
za zacetek lahko slotech ali lugos ali kdorkoli zrihta
kak forum v stilu linuxquestions.org. To slovenski
linux uporabniki definitivno rabijo. In to je za
zacetnike mnogo bolje od mailinglist. Ce distro bo ali
ne, mislim, da bi tak forum morali ustvariti. (ze
drugi stranski produkt distribuciji, da o tretjem -
pridobljem znanju vkljucenih - sploh ne govorim:-)

lp,
matjaz

=====