<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<meta content="text/html;charset=ISO-8859-2" http-equiv="Content-Type">
</head>
<body bgcolor="#ffffff" text="#000000">
Howdy!<br>
<br>
Ales Kosir wrote:
<blockquote
cite="mid3B254CE4273BBE498ACDFEF21EE9DCC10D1C0F@hsl-lj-mail.hermes.si"
type="cite">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; ">
<title>Re: [LUGOS-SLO] Rok za prijavo projektov na razpise MVZT</title>
<meta content="MSHTML 6.00.2800.1555" name="GENERATOR">
<div id="idOWAReplyText49886" dir="ltr">
<div dir="ltr"><font size="2"><font size="3">> </font>Eden od
bolj daljnorocnih ciljev je mogoce prevesti<br>
> celoten uporabniski vmesnik, tako da bo dokumente mogoce pisati kot<br>
> \naslavijezik[slovenski]<br>
> \nastavipisavo[gentium,12pt]<br>
</font></div>
<div dir="ltr"><font size="2">Upam, da se tu hecas. Predlog je
primerljiv temu, da bi poslovenili rezervirane besede pascala. To se ne
dela. Sploh. </font> </div>
<div dir="ltr"> </div>
<div dir="ltr"><font size="2">Razlog je predvsem ta, da je dodana
vrednost takega slovenjenja zelo majhna. Poseg te vrste je smiseln le v
primeru slovenjenja kaksnega preprostega jezika, na primer logo, z
namenom, da ga uporabljajo otroci v nizjih razredih sole, kjer je
angleski jezik lahko kljucna ovira. Poslovenjenje ukazov LaTeXa pa ne
bo koristilo nikomur. </font></div>
</div>
</blockquote>
<br>
Tukaj se z Alešem popolnoma strinjam. Pa še en - precej pomemben -
razlog je proti takemu početju: prenosljivost datotek. Predstavljajte
si, da jaz takole napišem dokument, potem pa ga pošljem kolegu v
Afganistan, ki lokalizacije v Slovenščino nima instalirane. Torej on
tega dokumenta ne bo mogel sprocesirati. Sploh.<br>
<br>
<pre>-- </pre>
<pre>Peace!
Mkx
-- perl -e 'print $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'
-- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc
</pre>
<hr>
<pre>Extreme fear can neither fight nor fly.
                -- William Shakespeare, "The Rape of Lucrece"
</pre>
</body>
</html>