[LUGOS-SLO] Angleški narekovaji na slo. tipkovnici

Andrej union.kjesi at gmail.com
Sun May 2 13:21:41 CEST 2010

On 5/2/10, Matija Šuklje <matija.suklje at rutka.net> wrote:
> Khm, khm, torej:
>
> Ali kdo ve kje se nahajata angleška narekovaja na (stari) slovenski
> tipkovnici
> v X11R7.4 (na GNU/Linux sistemu)?

A angleški so tile >>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<  ? :)

V terminalu jih dobim z:
 lalt+lsiht+, (vejica)    --> >>
 lalt+ +  (plus, levo od backspace)  --> <<

V operi in writerju mi lalt ne zagrabi, to dela samo v terminalu.

Tile so pa "":
 lshift+2 ali altgr+d   -->  "
 altgr+s --> "

Sem pa šele zdaj opazil, da mi altgr+kombinacije na numerični
tipkovnici nikakor ne delajo (izpisujejo se mi samo številke). Če bi
to delalo, bi lahko narekovaje izpisoval tudi preko tega.