[LUGOS-SLO] Kateri tip slovarja - je bilo: Re: tag, marker in druge malenkosti

"Jože Klepec" joze.klepec at siol.net
Thu Aug 6 22:29:31 CEST 2009

On 06. 08. 2009 20:53, "Jože Klepec" wrote:

> Sun tzu pravi nekako tako: Vojno dobiš najlaže tako, da je sploh ne
> začneš.
>
> Jože

Takole: če že hočete vedeti, islovar mi gre (oziroma mojemu brskalniku)
močno na jetra (vmesnik, programiran v .asp). Moteč in neprimeren je
vmesniški del tega portala, potrebno ga je povsem poenostaviti in
napraviti bolj uporabnega. Če pomislim, da javo iz varnostnih razlogov
navadno onemogočim, lahko vse skupaj - celo crkne.

Jože