[LUGOS-SLO] Dvoržakova tipkovnica

Miha smihael at gmail.com
Mon Apr 14 20:13:04 CEST 2008

Lep pozdrav!

Se opravičujem če zveni neumno (in da nisem pogoglal) ampak res me zanima,
kaj je pri Dvoraku tako posebnega, ki naredi tipkanje bolj udobno in
pretehta tudi odvajanje od normalne QWERTY(Z). Kaj so torej prednosti?
Razen: L*etters should be typed by alternating between hands.*

2008/4/13 Mojca Miklavec <mojca.miklavec.lists na gmail.com>:

> 100

> Roboti in šivalni/pletilni/tekstilni stroji so tudi prevladali nad
> (zelo dobrimi) šiviljami. Če si pripravljen plačati (tako s časom kot
> z denarjem) za bolj kvalitetno obleko, pa boš še vedno zavil k
> šivilji. Če se šivilje niso znašle, da bi postale bolj dostopne širše
> množice, so si pač same krive.
>
> TeX ni narejen za široke množice. Nihče ga ni prilagodil in ne moreš
> delati primerjave nad 30 let staro tehnologijo in marketingom šminke.
> Hvalabogu, da obstaja MS Pisarna, sicer bi se tajnicam ob TeX-u
> zmešalo.

> [...]

Lep pozdrav, Miha
Best regards, Miha

Mihael Simonič
Web design and Linux open source programs writer:
⋙ page: http://supermonitor.sourceforge.net
⋙ info: smihael na gmail.com