[LUGOS-SLO] odstotek flektivnih oblik

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 13 15:32:35 CEST 2006

Napačna in pregloboka reka, človek.

Natančen odgovor ti bo dal kak veščak z Lugos-prog z ustrezno napisanim
programom. Seveda potrebuješ zadosten vzorec, cca. nekaj sto tisoč
besed. Računalnik ti bo zadevico opravil v pol ure - poprej pa boš moral
zagotoviti ustrezno besedilo in program, ki največkrat ni mačji kašelj,
vendar ga je možno napisati s srednješolskim znanjem v srednje zahtevnem
programskem jeziku.

LP, Jože

Miha Rus - NTP pravi: