[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Uros Berglez uberglez at siol.net
Mon Mar 22 23:14:49 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Andraz Tori" <Andraz.tori1 at guest.arnes.si>
To: <lugos-slo at lugos.si>
Sent: Monday, March 22, 2004 10:51 PM
Subject: Re: [LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Ah, to je pa slovenski NIH in "I Can Do It Better" sindrom... :)

je pa res da ima pingo že precej dolgo zgodovino, ne vem pa če daljšo od
skolelinux. ampak konsolidacija bi na dolgi rok vsem predvsem koristila.

no... tu bi omenil še mojo priljubljeno temo kritike: zakaj je treba
naprej deliti trg tam kjer je že itak premajhen - zakaj rabimo Slix in
Slo-tech linux, kljub temu da je razlika bolj v niansah...
... v končni fazi se pride do tega, da OS developerji velikokrat delajo
stvari zaradi svojih osebnih želja in jih je težko prepričat da so
dolgoročne prednosti v tem da opustijo svojo vejo razvoja... tako pač
je.. za sprijaznit se...

saj to še zdaleč ni edini primer... lahko se pogleda na midov zadnji
razpis... ki mimogrede še ni bil objavljen na lugos listah... morda koga
zanima:

http://mid.gov.si/mid/mid.nsf/V/K6FFF36EEA4DF90C2C1256E5B0045C993/$file/RD_O
K_2004_Opis_prijavljenih_projektov.html

čao
andraž

Na 1079991679, 2004-03-22 ob 22:41, je Jure Cuhalev napisal(a):

> Kdaj bi bilo zanimivo pokukati k kaksnemu podobnemu projektu v tujini
> (http://www.skolelinux.no/index.php.en) in ne nujno iti takoj razvijati
> lastne resitve...

Pingo se vedno bolj razsirja, v kratkem ga bodo namestili tudi na TSC
(Tehniskem solskem centru v Novi Gorici -> za streznik seveda :)