[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Mon Mar 22 21:25:07 CET 2004

Živjo Janez.

Dne nedelja 21 marec 2004 19:10 je Janez Krek napisal(a):

> Mislim, da bi bilo lazje, ce bi vzeli neko komercialno distribucijo in jo
> dodelali do konca - npr. SUSE. Lahko pa bi vse sile umerili v Debian ali
> Knopplix.

Sem kar pričakoval, da bo priletelo kakšno takšno sporočilo :). Me "veseli",
da me dragi LUGOSasi niso pustili na cedilu.

SUSe je neprimeren, ker ga ni dovoljeno prosto razširjati.

Debian stable je zelo zanimiv, vendar prestar. Pocasno spreminjanje paketov pa
tudi pomeni, da je tezavno popravke spraviti v "glavno" vejo.

Knoppix je zasnovan kot vstavi in pozeni distribucija, Pingo je misljen kot
glavni, trajno namesceni OS. Vrhu tega se s Knoppixom ukvarjata ze Slo-Tech
in Ljudmila, pri obeh pa je zadaj dobra razvojna ekipa.

V resnici pravo konkurenco Fedori nudi Mandrake in v primeru, da se Fedora
izkaze za neprimerno, ne bom imel nobenega zadrzka preiti nanj (oz. lahko na
kako drugo distribucijo, ki bi ustrezala).

--
best regards,
Rok Papež