[LUGOS-SLO] KDE - prevajalski horščki

Andrej Vernekar andrej.vernekar at moj.net
Sun Mar 7 20:56:56 CET 2004

Dne nedelja 07. marca 2004 19:42 je Miha Tomsic napisal(a):
> 	Hojla!
>
> Ravnokar sem naletel na eno luštno prevajalsko napakico: pri imenih
> ohranjevalnikov zaslona je "starfish" prevedeno kot zvezdna riba, ko gre
> verjetno bolj za morsko zvezdo.
Bomo popravili ...

> Zanima me, če je tole sploh pravi naslov za takšno javljanje.

Rekel bi, da je lugos-slo pravi naslov, če lahko iz tega tudi drugi prevajalci
potegnejo kako korist ... če pa gre za na primer tipkarske (še kako leto
nazaj so bile v KBablu težave s črkovalnikom) pa je bolje, če pošlješ
poročilo meni ali Gregorju.

Sicer pa ima KDE sistem za prijavo hroščev in tam se da prijaviti tudi napačne
prevode.

> Srečno,
>
> 	Miha...
Lep pozdrav,