Aspell za LyX

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Thu Jun 3 15:43:57 CEST 2004

Zdravo!

Ze lani sem nekaj trapal glede tezav pri delovanju crkovalnika aspell za LyX.
Problem tici v tem, da ima aspell za nas jezik oznako sl, LyX oz. LaTeX pa
slovene. Tako se potem LyX in aspell ne razumeta, ce hoces preveriti
crkovanje.

Ko sem lansko leto jamral in se ubadal s tem, sem delal pod RH 8.0. Takrat sem
v mapi /usr/lib/aspell naredil cel kup linkov med sl in slovene in niti nism
vedel kaj je bilo tisto pravo, da mi je zadeva spilala. Sedaj imam Debian-a
in sem lepo namestil paket aspell-sl, za katerega skrbi Gandalf

apt-get install aspell-sl

nato pa se

cd /usr/lib/aspell
ln -s sl.rws slovene.rws

In LyX ter aspell se razumeta tako kot je prav. Gandalf, mogoce, bi lahko to
vkljucil, ze kar v sam debian paket?

--
Lep pozdrav / With regards

Gregor