phpBB

Andrej Lajovic andrej.lajovic at guest.arnes.si
Mon Feb 17 11:38:50 CET 2003

Pozdrav!

Zadnjič sem videl, da je nekdo na lugos-list napisal en link na forum, ki
je imel poslovenjen phpBB. Ob tem sem malce poskočil, ker sem namreč sam
le kakšen teden ali dva prej dokončal prevajanje lang_main.php v
slovenščino. Glede na to, da pa nikjer nisem zasledil, da bi se dalo
slovenski prevod dobiti, pošiljam lang_main.php semle v upanju, da bo to
prvi _prosti_ prevod phpBB. Nekega dne nameravam prevesti še
lang_admin.php in e-maile, kasneje pa še tisto, kar ostane.

Kljub temu, da prevod še ni dokončan, bi ga kar dal na lugosov server, če
je mogoče, pa en link nanj, da ga ljudje lahko preizkusijo. Treba je
naredit sledeče:

$ cd phpBB/language
$ cp -R lang_english lang_slovensko
$ cd lang_slovensko
$ cp /pot/do/fajla/lang_main-sl.php lang_main.php

Vse to je potebno, da se stvari, ki niso prevedene, pokažejo v angleščini.
Jezik je potem seveda treba nastaviti še v phpBB (globalno ali v profilu).

Prevajal sem phpBB 2.0.4, če ima kdo pripombe na določen izraz ali pa se
najde napaka, me kar obvestite.

Lep pozdrav,
Andrej