[LUGOS-SLO] Naslednji koraki

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Fri Nov 8 22:16:59 CET 2002

Zdravo!

Tudi jaz sem pomislil na to, da bi crkovalnik bilo
potrebno integrirati.
Ampak, a tega se nobena druga lokalizacijska skupina
ni naredila??? A se privzetega crkovalnika ne da
nastaviti se kako drugace kot z instalacijskim
programom, ki ga je treba nanovo napisati?

lp,
matjaz

name=signature.asc

=====