[LUGOS-SLO] docbook & editor

Andrej Vernekar andrej.vernekar at moj.net
Tue Jul 2 15:29:58 CEST 2002

Bostjan Jerko <bostjan.jerko at MF.UNI-LJ.SI> je napisal(-a) :

> Zanima me, kako oz. s katerimi orodji pisete prevode (Seveda, ce uporabljate
> docbook.dtd)?
Dokler ni KDE pričel pretvarjati docbook v po-je sem uporabljal Emacs.
Nekaj navodil od takrat (uf, stran bo treba prenoviti, sistem dela je
sedaj precej drugačen) je še na
http://www.lugos.si/delo/slo/KDE-sl/DocBookUvod/orodja.html
Slaba stran navodil je, da takrat še nismo delali v UTF-8..
Kako je sploh z unicode v Emacsu?

V KDE je vmes postal dokaj uporaben Kate (naslednik KWrite, ki ima menda celo
vstavek XML; le da nisem prepričan, ali že v 3.0.x ali šele v HEAD), saj
zna barvati SGML/XML.

Lep pozdrav,
Andrej