[LUGOS-SLO] Seznami besednih oblik (fwd)

Primoz Peterlin primoz.peterlin at biofiz.mf.uni-lj.si
Fri Jul 26 11:50:55 CEST 2002

---------- Forwarded message ----------
Date: Fri, 26 Jul 2002 10:15:15 +0200 (MET DST)
From: Andrej Brodnik <andy at valjhun.fmf.uni-lj.si>
To: lugos-slo at lugos.si
Subject: Re: [LUGOS-SLO] Seznami besednih oblik

Zivijo Primoz!

Ker mi nekako ne uspe posljati LUGOS spisek (mislim, da je moja From: vrstica
napacna), posiljam odgovor ali bolj mnenje glede spiska kar tebi in prosim, ce
ga posljes naprej.

Namrec spiska besed sta pod GPL licenco. V principu je to najbolj varno, je pa
tezava, ce bi hotel kdo na podlagi tega narediti komercialen izdelek, saj ga
(morda) ne bo mogel trziti. Mislim, da mora biti besedno gradivo res pod neko
prosto licenco, vendar je verjetno bolj smiselna LGPL ali celo BSD licenca?
Mnenja?

LPA

PS: Osebno sem za LGPL, kar bi pomenilo (namen!), da lahko uporabis besedno
gradivo, a ga ne smes spremeniti, oziroma, ce ga spremenis, moras to
posredovati naprej, medtem ko je tvoje programje lahko zaprto.