[LUGOS-SLO] Konferenca o jezikovnih tehnologijah, Ljubljana, 14. in 15. oktobra

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu Jul 18 21:48:27 CEST 2002

On čet, 2002-07-18 at 21:25, Robert Ludvik wrote:
> Pozdrav
> Sam OOo nimam kaj dosti demonstrirati, ker je v fazi prevajanja. Lahko
> bi v par minutah kaj povedal/pokazal o načinu prevajanja (ampak tukaj
> bi verjetno Tori kaj več znal povedati o Smartu? - sploh ker gre za
> orodje), črkovalnik dela pa na prilagojeni .aff datoteki iz Ispell-a
> (MySpell se mu reče pri OOo).
> V končni fazi, če vse skupaj strnem in napišem odstavek ali dva, lahko
> to vse skupaj pove/predstavi nekdo v svojem sklopu? Imamo na voljo 1x
> 20 minut (Smart+KDE+OOo)?

kar se smarta tice lahko povem le tisto kar smo na eni konferenci ze
povedali, se pravi da je to smiselno le ce je obcistvo drugo...

razvoj od takrat do danes je sel precej pocasi in predvsem v smeri
izboljsevanja ze poznane funkcionalnosti in prilagajanja specificnosti
okolij - kde gnome oo... torej nic revolucionarnega za povedat

mene zdaj teden do tri ne bo, ampak sem pa pripravljen karkoli povedat
ce je treba.

lep pozdrav
andraz tori