Re: [LUGOS-SLO] Državna uprava še naprej z Microsoftom

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Dec 26 14:21:42 CET 2002

Ja meni se je tudi ocena 6+ milijard zdela nenormalna.
A jih lahko Lugos povprasa po razultatih analiz, ki so jih delali oz.
kako so jih delali (to je ze Jernej spraseval)?
Ker za 6 milijard odprem d.o.o. pa servisiram drzavo do smrti (moje
ali njene ;-)
lp
robert ludvik

> Ampak tale TCO je pa hudo trapasto pojasnjen. Trdijo, da bi uvajanje
in podpora za OO.org v nalednjih treh letih stala 6.000.000.000 (sest
milijard) SIT. Za tiste, ki ste bolj v evrih, je to 26 milijonov
evrov. Za ta denar si v tem casu lahko drzava kupi 434 programerjev po
zmerni ceni 60.000 evrov letno na cloveka. Toliko programerjev OOo ne
samo lokaliziria v vse svetovne jezike, pri tem ga na zeljo narocnika
se na novo napise. Hm???