[LUGOS-SLO] ECDL

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Wed Dec 11 21:53:32 CET 2002

Zdravo
Ja, to je v bistvu najvecja pomanjkljivost. Uporaba ODBC je bolj tako
(vsaj po mojih izkusnjah na Win98 in MySQL, mogoce na Linuxu boljse
dela?)
Debate so potekale na temo uporabe SAP DB ampak je baje ravno tako
okorna (velika?) kot Adabas torej prevelika, da bi jo tlacili v
pisarniski paket.
Zaenkrat se ni pametne ideje, David je rekel, da bo cas prinesel
kaksno pozitivno spremembo ;-)
Pozdrav
Robert Ludvik