[LUGOS-SLO] domaca stran slovenske mozille 1.0
Andraz Tori
Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue Aug 20 01:55:07 CEST 2002
On tor, 2002-08-20 at 01:27, Matjaz Horvat wrote:
> Bom zacel na koncu. Nihce ni pisal pretvornika, ker prevajamo s
> posebnim orodjem za prevajanje Mozille (MozillaTranslator). Sli smo
> pa od zacetka, tako da prevode netscape 4.51 redko upostevamo.
v bistvu iz dveh razlogov bi bilo dobro imeti moz->po konverter...
- da se lahko stvar naloži v smarta in potem morda še drugi uporabljajo
vaše prevode na ta način
- da se lahko naredi inconsistency check ki ga tudi smart omogoča (ne
wem, to morda mozillatranslator že ima)
> Jaz bi se strinjal, da skupaj izdamo slovenski OOo in Mozillo. Gotovo
> ne bomo v koraku s casom z ostalim svetom (zaradi novih razlicic),
> vendar ga je potem veliko lazje ujeti, ko je ena razlicica ze
> narejena. Mi smo velik del ze prevedli, zdaj cakamo agendo, da naredi
> svoje, pa se jure ima dolgove.
veš kaj me zanima, kakšne interese ima agenda... mislim po eni strani me
zanima kakšen točno je deal, po drugi strani me zanima če se že ve ali
ima agenda kak 'poslovni načrt', ki bi bil neposredno vezan na datum
izida OO - recimo da bodo takrat objavl nudenje tehnične podpore, al pa
tečaje al pa karkoli že (ok verjetno tudi če ga imajo, ga ne mislijo v
naprej razlagat javno :)... morda kdo ve za kako drugo firmo ki tudi ima
kakšne načrte s tem itd, ali pa kak izobraževalni zavod, izobraževalno
ustanovo itd...
> Po drugi strani pa se mi zdi, da bomo mi hitreje koncali z delom kot
> OOo. Seveda pa ta cas lahko izrabimo za poglobljeno testiranje.
> Glede sponzorov: mi jih nimamo, pa tudi OOo ne vem ce jih ima.
hmm ja v bistvu tudi meni ni čisto jasno, so pa to zadeve ki jih je
ponavadi treba pazljivo obravnavati, tako da vse strani lahko potegnejo
čimveč iz zadeve. Zato raje vprašam.
> Se to: kaj za vraga je PR in stampedo efekt?
PR lahko pomeni dve različni zadevi: "Public Relationships" ali pa
"Press Release"
V bistvu je PR (odnosi z javnostjo) lahko del marketinga. Marketing pa
služi seveda prodaji. Seveda je lugos nekomercialen, zato je sploh grdo
omenjat besedo marketing (ob njej vedno pomislim na kakšne prodajalce
ala m-way). No ampak skratka gre za to, kako zadevo čimbolje servirat v
prvi vrsti novinarjem in zainteresirani javnosti in dosečt čim širši in
čim globji krog ljudi s svojim sporočilom... seveda je komunikacija če
se da dvosmerna.
kot stampedo efekt mislim to, da pride v nekem kratkem obdobju ven
veliko dogodkov, ki se vsi fokusirajo na neko stvar (v našem primeru
linux, slovenjenje, uporabnost), vsak seveda iz svojega zornega kota -
se pravi od različnih organizacij, zaradi različnih stvari, a še vedno
dovolj podobnih, da tudi leni novinarji lahko ugotovijo rdečo nit in jo
potem kot svojo ugotovitev 'prodajo' naprej. Če je tega velik potem
mediji težje najdejo opravičilo, da bi stvar spregledali. Skratka način
ustavarjanja hypa, navidezno zaradi različnih razlogov v resnici pa vse
dobro skoordinirano. Če ujameš še čas kislih kumaric, potem si pa sploh
na konju. V zadnjem času je to primer AC Molotov.
> Ja, Mozilla sedaj razvija loceno dve veji 1.0.x in 1.1. Trenutno
> obstajata 1.1b in 1.0.0, 1.0.1 pa bi naj kmalu izsla.
aha
Lep pozdrav
Andraž Tori
-------------- next part --------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: not available
Type: application/pgp-signature
Size: 189 bytes
Desc: This is a digitally signed message part
Url : http://liste2.lugos.si/pipermail/lugos-slo/attachments/20020820/1bdc48d3/attachment-0001.pgp
More information about the lugos-slo
mailing list