Prevajanje GeneWeb

goran.iskric at guest.arnes.si goran.iskric at guest.arnes.si
Thu Apr 11 19:17:05 CEST 2002

Pozdravljeni!

Na internetu sem pred kratkim odkril neverjetno dober program za
genealo¹ko bazo podatkov.

GENEWEB
http://cristal.inria.fr/~ddr/GeneWeb/

©e posebej mi je v¹eè, ker je za¹èiten pod GPL licenco, kar pomeni da
je prost (brezplaèno dosegljiva in spremenljiv)!
Preveden je v kar 23 jezikov!
Ravno zaradi te licence in preproste a zelo uèinkovite metode za
prevajanje, sem se odloèil, da ga sam prevedem v sloven¹èino. Ker se ukvarjate s to tematiko, vas bo verjetno zanimalo.
Poglejte si primer baze podatkov v sloven¹èini (beta verzija):

http://geneweb.inria.fr/roglo?lang=sl

Prosim, po¹ljite pripombe in èe bi morda ¾eleli sodelovati pri
nadaljnjem prevajanju!

Mitja Iskric