[LUGOS-SEC] Re: [LUGOS-BLA] neki se je xfrkal

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Dec 1 11:07:58 CET 2006

Še en popravek. Samo malo žolča je spustil kernel in je X-e in celo sejo
od prijave naprej nanovo zakurblal... (kolikor sem videl v živo, v logih
tega ne vidim).
Vzrok je bilo pa tole: okvarjen source spletne strani, narejen z groff -
med view/source se je tudi sesul FF. Tako da je verjetno napaka kar v FF
1.5.0.7 s kombinacijo Sun jre 1.5.0.6.

LP vsem zaskrbljenim, Jože