[LUGOS-SEC] Vdor skozi PHP?

Marko Bevc fonzie at kibla.org
Thu Jun 2 18:15:41 CEST 2005

Zdravo,

kot je že kolega prej omenil; najprej preveri kakšne nuke ali pa phpbb
forumčke!!! Če le-ti niso zadnje verzije se ti slabo piše. Načeloma je na
vhost mašini z več uporabniki težko vzdrževat te update če niso uporabniki
dovolj osveščeni o varnosti.

Vsekakor pa velja; izklopi exec možnost že ob mountu za javno dostopne
mape-/tmp /var/tmp -> ... predlog je tudi posebaj mašina za hosting.

lp,
Marko