[LUGOS-SEC] Ugotavlanje vrste dDoS napada

Iztok Umek iztok at si-con.com
Tue Aug 30 02:02:27 CEST 2005

> današnjem

> legalnega

> vse

> povecanjem
> tvojih

> ti
> celo
> in
> za

> nekaj

> Evo, odgovarjam spodaj:
>
> Vem vse, kar si napisal. Ne razumem pa, zakaj še enkrat pišeš cel roman:
> napisal sem, da meni ( osebno ) lahko pomaga le ISP ker:
> [...]

Evo, tu se pokaze problem, ko odgovarjas na vrhu in potem ne znas prebrati
za sabo.

Jaz pac zivim v svetu, kjer prvo velja da "pomagaj si sam". Pozabljam, da je
v Sloveniji malce drugacna mentaliteta.

100Mbps prometa je kar tezko zgenerirati, saj moras imeti dostop do kar
veliko hostov ali vsaj nekaj z veliko bandwidtha. To velja celo za ZDA, kaj
sele za Slovenijo.

Tvoj napad ni bil pameten napad in tudi ni potreboval nevem koliko veliko
linijo. Bil je cisto navaden script ACK flood napad. To je to in ce imas kak
preprost firewall ti verjetno ze 1Mbps dela preglavice, pa ce tudi imas
recimo kabelski net z 6Mbps.

Jaz pac govorim o the vrstah napadov bolj na splosno, saj niso pomembni le
posamezni primeri, pac pa splosno izobrazevanje. Da ljudje dojamejo, da za
DOS/DDOS napad ne potrebujejo (vedno) vecje pipice, pac pa le pametnejso
obrambo.