[LUGOS-SEC] Ugotavlanje vrste dDoS napada

Miha Furlan miha at furlan.biz
Sat Aug 27 17:33:40 CEST 2005

Aha, tega se zavedam. S tem, kar sem napisal, sem konkretno mislil
ddose, torej veliko količino podatkov. Priznati je treba, da v današnjem
časi le-ti prevladujejo, ker je za DoS, kakršnega omenjaš ( z malo
pipico podreti veliko ), potrebno več znanja ( včasih tudi bugi v
inplementaciji TCP/IP stacka OSa itd.). Kiddyjem pa sploh ni težko
postaviti botneta z tisoči zombijev za ddos.

Vem, da obstaja še cel kup drugih načinov, ki npr. sploh niso masovni
floodi ( npr. ICMP attacki proti TCPju, LAND attack itd... ). Da me
lahko brani le ISP, sem rekel kot domač uporabnik, ki si ne more
privoščiti profesionalne strojne zaščite. Firme - druga zgodba.