[LUGOS-SEC] Ugotavlanje vrste dDoS napada

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Aug 27 16:07:14 CEST 2005

Miha Furlan pravi:
> Ja, braniti se jaz ne morem kaj precej, če kdo lahko kaj stori, je to
> moj ISP. Torej meni osebno je reklamo za vaš produkt delati brez
> učinka, ker ne zastopam nobene firme :).
>
> Tipičnih ACK napadov.. Ampak tudi za generiranje teh paketkov se
> verjetno potrebuje root privilegije? Torej isti problemi.. Spoofanje itd.

Hm...

Stvar je večplastna.

En del bliže varnosti boš z Mozillo Firefox Deer Park 2 (1.0+),
Gecko1.8b4 in Thunderbirdom 1.0+ (FF v1.0.6 je tudi sl_SI). Thunderbird
1.0+ namreč blokira spoofing, poleg tega dobiš podobno razširitev (zazna
spoofane spletne strani) za Firefox / Deer Park. <Extension Room ::
Firefox Extensions
<http://extensionroom.mozdev.org/list.php/Firefox/all>> Jaz sicer
uporabljam HTML Validator, Noscript, Customize Google in ShooIP v
kombinaciji.

Alter: Mozilla 1.7.11, ki ima isti Gecko.

lp, JK