[LUGOS-SEC] Re: [LUGOS] IDS

Iztok Umek iztok at si-con.com
Tue Jul 6 04:27:30 CEST 2004

On 7/5/2004 3:34:22 AM, lugos-sec at lugos.si wrote:
> In the message I received, "Iztok Umek" writes:
>
> Zivjo Iztok,

> zdaj
> mocan?
>
> Se vedno nisem dobil odgovora na to vprasanje.

Kje na veliko razglasa?

Mogoce tule? http://xforce.iss.net/xforce/alerts/id/advise108 ;)

(sicer ima tudi RS svoje buge :)

Sicer je pa bi (ne poznam dejanskega vzroka) dejal, da ISS lahko uvaza SNORT vzorce zato, da ljudje lazje preidejo iz SNORTa na ISS RS.

Pa tudi zato, da ISS lahko korelira informacije iz razlicnih IDSov v enotno bazo.

> in
> ISS,
>
> To, da se noben ne pritozuje se ne pomeni, da je vse v redu.

> najbolj
> upal reci,
>
> TANSTAAFL.[1]

Res da. Ampak pri moji ceni na uro je pac stvar taka, da je bolj ugodno iti notri z ISS kot pa s SNORTom. Moje cas je tako pac bolje izkoriscen. Verjetno pa bo enkrat prisel cas, ko me bodo outsourcali v Indijo :)  ampak do takrat je (upam) se dalec. (Vsaj po mojih izkusnjah s trenutno situacijo outsourcanja v podjetju kjer delam.)

Kot sem dejal ze prej, je pac vsaka instalacija odvisna od koncnega porabnika. In vsak dober arhitekt se mora tega prav dobro zavedati.