[LUGOS-SEC] Re: [LUGOS] IDS

Iztok Umek iztok at si-con.com
Fri Jul 2 16:10:50 CEST 2004

> To kar trdi¹ je sicer res. Ampak za tak naèin analize rabis Fusion modul in ISS
internet scaner 70. To pomeni redno pregledovanje omre¾ja.

Ne. Fusion in ISS scanner potrebujes le, ce hoces delati korelacijo med napadom
in tem, kaj varujes. ISS RealSecure 7.0 bo tudi brez tega deloval v hibridnem
nacinu z velikim poudarkom na "anomaly detection". :)

> Kaj pa cena?

Hm, cena? Sicer lahko pogledam na moj excel za list price ampak dejanksa
"street" cena je odvisna od kupca in je lahko tudi 50% cenejsa.

Pozicija: Uporabnik ISS RealSecure brez Fusion in ISS Scanner.