[LUGOS-SEC] Hacked?

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Mon Jul 7 13:50:16 CEST 2003

Zdravo.

> To vprasanje je popolnoma neumestno. Seveda moras naredit reinstall,
> saj ne mores zaupat masini, ki ima /sbin/init povozen z nekim exploitom.

OK.

-rwxr-xr-x    1 root     root        28856 Jul  6 09:56 /sbin/init*

13:44:37 up 3 days,  3:22,  3 users,  load average: 0.44, 0.75, 0.82

To verjetno pomeni, da tisti init, ki laufa pod PID 1 ni se okuzen,
ne? A se da to kako preverit? Tudi "nmap -p 1-65535 moj_zunanji_ip" ni
pokazal nobenega unusual porta. Hecno je, da sem na eni drugi masini
(ki je sicer VPNjana s to masino) tudi dobil tale rootkit in sicer cez
6 minut.

Hecno je tudi to, da so "okuzene" le masine, ki laufajo Slackware 9.0
z vsemi moznimi najnovejsimi patchi in jedrom 2.4.21. Namrec obe izmed
okuzenih masin sta povezana (VPNjana) se z nekaj drugimi in nobena od
teh ni compromised.

Pa se to - ostale datoteke (ps, netstat, ls) izgledajo cisto kul
(md5sum s 100% cistimi variantami).

Pa kaj to pise folk ej... :-)

--
Nejc Skoberne