[LUGOS-SEC] luknje

Jernej Horvat j at aufbix.org
Wed Dec 3 12:16:08 CET 2003

Wednesday 03 December 2003 07:52, hob at kss-loka.si >

> :) Ko sem zalaufal fsck sem vzel fajrcajg in zataknu enter tipko, da je v

vi /etc/default/rcS
..
# Set FSCKFIX to "yes" if you want to add "-y" to the fsck at startup.
FSCKFIX=yes

pravzaprav niso...."ne preko remote"

 "Noter" so prisli preko ukradenega gesla.....potem pa zloraba local xploiota,
ki je fixan v 2.4.23.....

pravilo je:
/etc/hosts.deny
ALL:ALL

/etc/hosts.allow
sshd: tvoj.ip

iptables -P INPUT DROP
iptables -A INPUT -s tvoj.ip --dport 22 -j ACCEPT

ce delas kako drugace si si sam kriv.

--
A light wife doth make a heavy husband.
		-- Wm. Shakespeare, "The Merchant of Venice"