[LUGOS-SEC] luknje

hob at kss-loka.si hob at kss-loka.si
Wed Dec 3 07:52:53 CET 2003

Ne vem men je vse skupaj malo sulmjivo. Sej verjento ni nic povezano, pa
vseeno:

Imam unstable distribucijo, ki dela ko urca, dons pa vidim da je root
particija vsa v pizdi, oprostite izrazu. Na sreco sem imel mirror particije
star 10 dni tako da nisem imel vecjih problemov stvar spravit nazaj v
delujoce stanje. Na disku zadnje case nisem nic saril, zadnji uptime je imel pa
70 dni.

Particija je bila ext3 (kar naj bi pripomoglo k easy recoveryju) - jok brate
:) Ko sem zalaufal fsck sem vzel fajrcajg in zataknu enter tipko, da je v
petih minutah koncal, pol pa se ene parkrat cez pognal fsck, da je particijo
zrihtal.. vecino podatkov kar sem rabil sem resil. Ampak ni mi jasno, zakaj
in od kje se je disk sesul. Je pa zanimivo nakljucje:

Pohekajo debiana (vmes je bila se kaksen dan luknja ko niso dal ven nobenega
obvestila), na unstable-u se pojavijo gore update-anih paketov, ki sem jih
takrat nalozil. Particija sesuta. Trenutno paketov update-al ne bom (tm) ;)

Sej vem da verjetno nima veze s tem ampak vseen dam na listo, ce bo slucajno
se kaksen tak primer.

God speed, Hob

PPS: ext3 - a ni to kao tolk dobr da ne rabis vec fsck - v kaksnem primeru
se ti sesuje particija?
Kaksne so se druge moznosti reseavanja podatkov razen fsck in drzi enter
dokler ne rece da je vse gut?