[LUGOS-SEC] samba pdc

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Mon Apr 28 13:51:26 CEST 2003

Hi

On Mon, 2003-04-28 at 13:36, Nejc Skoberne wrote:

> Tudi jaz se priporocam za razlago. Hvala.

1. možnost katere še nisem preizkusil je, da v smb.conf daš:

	profile acls = yes

2. možnost katero uporabljam in deluje pa je

Zaženeš gpedit.msc, ki se nahaja na %systemroot%system32 izbereš:

- konfiguracija računalnika,
  - skrbniške predloge
    - system
      - user profile

in za "Do not check for user ownership of roaming profile folders"
izberes enable, restartaš stroj in moralo bi delovati.

Če vam ne bo delovalo mi javite pa preverim še 1x.

LP,

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>