[LUGOS-SEC] Spletna posta

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Thu Sep 19 13:10:02 CEST 2002

Jaz imam dobre izkusnje z nocc. Je pa hudo hudo enostaven - ni folderjev
e.t.c., vendar zato dela direktno s POP3 predalom spomocjo PHPjevega IMAP m=
odula.

Je tudi zelo enostavno napisan, tako da se ga da na hitro priredit raznim
potrebam po avtentikaciji.

Omogoca Arabscino.

Rok Krulec

Portoroz/Slovenia, 19.Sep 2002 @ 13:05 CET