Branje datotek

Davor Guttierrez lowcrash at amis.net
Sun Jan 20 12:31:12 CET 2002

Pozdrav

En kolega me je ravno zdaj vprasal eno stvar in mu ne vem dati odgovora.
Na nekem strezniku ima account in tam ima tudi web stran, v recimo
datoteki index.php ima vpisano geslo za dostop do mysql baze.

Drug user se mu ne more sprehoditi v home direktorij, toda ce drug user
ve tocno ime datoteke recimo /home/user1/www/index.php jo lahko vidi oz.
jo lahko zlista z less in vidi, kaj je v njej zapisano.

Kako bi to lahko spremenil. Upam, da sem bil razumljiv.

LP,

Davor