[LUGOS-SEC] port forward na lasten IP

Jernej Porenta nejc.porenta at kss-loka.si
Fri Feb 1 07:35:28 CET 2002

Zdravo!

> Malo si poglej port forwarding in redirecting.

> No, direktno ne, to ti naredi Apache, takoj ko ustvari server socket.
> Napisi ps -ef| grep httpd, pa bos videl da ne laufa kot root. Ponavadi
> laufa z uid nobody, lahko pa ga poljubno konfiguriras za kak drug
> username.

En proces je se vedno root - vsi childi so pa nobody oz. tako kot jih imas
specificirane v httpd.conf. Tisti root proces je pa ravno zaradi tega, da
lahko pride do 80 porta. Sem razmisljal, da bi kernel popatchal, da bi lahko
navadni userji prisli do 80 porta, pa so mi to strogo odsvetovali :)

Drugace pa hvala Andrazu za odgovor. Ga bom kar uporabil :)

LP, nejc